UNED Valencia

Mètode PAEC

31 May, 2018|

Mètode PAEC (Mètode Peripatètic Adaptat a l'Educació Contemporània) El Mètode PAEC: és un mètode educatiu registrat que presenta com a característiques més destacades: realitzar-se fora de l'aula, treballar per grups i el moviment. Els estudis realitzats mostren un augment del rendiment acadèmic i de la integració de l'alumnat.   Més informació i matrícula

Una òpera en construcció.Tosca

12 March, 2018|

L'òpera en construcció.Tosca és un taller didàctic entorn de la creació i entramat d'una producció en general i de Tosca, de Puccini, en particular. Se centra en l'estudi tant de la creació de l'òpera com de la producció artística i la seua posada en escena El present curs, organitzat de forma conjunta pel departament d'educació del Palau Els Artsde València i el centre associat Alzira- València de la UNED, gira entorn Tosca, de Puccini, centrat en l'estudi tant de la creació de l'òpera com de la producció artística i la seua posada en escena.  El taller és una experiència educativa que es divideix en [...]

LA NOVA LLEI DE CONTRACTES DEL SECTOR PÚBLIC

23 February, 2018|

El curs té per objecte la presentació de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic El procés de revisió i modernització de les normes de contractació pública ha permès incrementar l'eficiència de la despesa pública i facilitar la participació de xicotetes i mitges empreses en la contractació pública. El curs té per objecte la presentació de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic. La seua estructura, equivalències amb l'actual Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic i principals novetats d'aquesta nova Llei. Es dedicarà una especial atenció a [...]

L’ART RUPESTRE DE L’ARC MEDITERRANI: 20 ANYS PATRIMONI DE LA HUMANITAT

21 December, 2017|

En 1998  la UNESCO va declarar com a Patrimoni de la Humanitat l'art rupestre de l'arc mediterrani, que engloba els estils macroesquemático, esquemàtic i llevantí. Per tant, l'any 2018 es compleixen 20 anys d'aquesta declaració. Amb motiu d'aquesta efemèride, s'ha dissenyat una activitat l'objecte de la qual és donar a conèixer de forma àmplia aquest ben patrimonial de cronologia prehistòrica. Per a açò disposarem d'espais diferenciats de treball. D'una banda les aules de la UNED, on es realitzarà l'activitat teòrica. Per un altre el Museu de la Valltorta, espai en el qual es troba un museu dedicat a l'art rupestre [...]

TÈCNIQUES D’ESTUDI I SEGUIMENT PER A LA CONSERVACIÓ DE LA BIODIVERSITAT ANIMAL.

21 December, 2017|

Conèixer tècniques de cens i aplicació de les mateixes. El curs “TÈCNIQUES D'ESTUDI I SEGUIMENT PER A LA CONSERVACIÓ DE LA BIODIVERSITAT ANIMAL” es presenta per tercer any consecutiu, amb canvis respecte a edicions anteriors. Creiem necessari ampliar les sessions pràctiques, és per açò que, es faran dues jornades més de camp per a cercar rastres/petjades de mamífers, així com manejar tecnologia per a censar ratapinyades, i el tractament posterior de les dades amb programes específics. És de gran rellevància la defensa de la naturalesa avui dia, però per a açò, es necessita de coneixements que ajuden a conservar la nostra [...]

MINDFULNESS EN LA GESTIÓ DEL DOLOR

21 December, 2017|

El dolor és el símptoma més freqüent en l'espècie humana, havent-li acompanyat des del principi dels temps. El dolor es considera, també, una de les experiències més *incapacitantes i que major sofriment comporten. Aquesta càrrega emocional negativa freqüentment associada al dolor, explica que el dolor és molt més que un símptoma de malaltia, ja que a més de venir acompanyat d'emocions, generalment negatives, ve també amb una narrativa personal que ho interpreta i li dóna sentit, modificant, fins i tot, la visió que tenim de nosaltres mateixos. En un plànol més específic, pensant en persones amb dolor crònic (o amb [...]

AUTOCOACHING. DESENVOLUPAMENT PERSONAL, APODERAMENT I CANVI

21 December, 2017|

El Curs "*Autocoaching. Desenvolupament personal, apoderament i canvi” tracta en la seua TEMÀTICA de l'evolució i desenvolupament de l'alumne com a persona i de la seua capacitat de canvi. En un primer nivell d'introspecció, intenta conduir a l'alumne al seu propi autoconeixement,sensibilitzant-ho en les seues creences i emocions, perquè puga descobrir els seus límits i potencialitats. En un segon nivell de reflexió, l'alumne es converteix en protagonista de la seua pròpia vida, situant-se enfront de si mateix i als altres. Tot açò li ajuda a elevar el seu grau de *autopercepción. Finalment, l'alumne acaba dissenyant el seu propi guió de [...]

AMARGANT-NOS LA VIDA QUE ÉS GERUNDI

21 December, 2017|

Emoció i cognició: interaccions i efectes secundaris L'estudi científic de l'emoció ha estat relegat a un segon pla durant bona part del segle XX. No així en el llenguatge del carrer on tothom parla sobre emocions fins al moment en què li preguntes que la definisca. En els últims anys s'ha reprès el seu estudi per la importància que els processos emocionals tenen en la vida quotidiana. Malgrat el que es parla d'ella segueix sent una gran desconeguda no solament per al gran públic sinó per a professionals que directa o indirectament van a haver de gestionar aquestes en la [...]

Taller de introducción a la Opera: Don Carlo

8 November, 2017|

Una invitació a descobrir i conèixer l'art de l'òpera. El present taller, organitzat de forma conjunta pel departament d'Educació del Palau Els Artsde València i el centre associat Alzira- València de la UNED, és una invitació a descobrir i conèixer l'art de l'òpera, explorar aqueixa idea d'obra d'art total - la “Gesamtkunstwerk” - que compendia música i teatre, poesia i cant, dansa i arts visuals, tot açò a partir d'una aproximació a l'òpera Don Carlo de Giuseppe Verdi i la seua posada en relació amb el drama Don Carlos (Dom Karlos, Infant von Spanien,en la seua versió original) de Friedrich Schiller, en què es basa el llibret. El taller es desenvoluparà íntegrament en els diferents espais de l'edifici [...]

Go to Top