La nostra Missió és que tots els ciutadans/as del nostre entorn tinguen accés flexible al coneixement relacionat amb l’educació superior, mitjançant la modalitat d’aprenentatge semipresencial i a distància, i al desenvolupament professional i cultural de major interès social.
Per a això integrem:
• Directrius metodològiques de la Seu Central.
• Estratègies educatives aprovades per la Junta Rectora del Centre Associat.
• Iniciatives i demandes de la societat.
• Avanços en qualitat i tecnologia.
• Ofertes formatives de la xarxa de centres de la UNED.
ESTUDIS OFICIALS
Graus EEES
ENSENYAMENTS NO REGLATS
DRETS DELS ESTUDIANTS
• A la llibertat d’expressió, reunió, representació i associació en l’àmbit universitari.
• A sol·licitar l’actuació del Defensor Universitari per a garantir els seus drets mitjançant els procediments adequats.
• A ser orientats i assistits en els estudis triats pel professorat amb els mitjans d’ensenyament més adequats en les assignatures tutoritzades.
• A disposar en cada disciplina del material didàctic complet i adequat a la metodologia de l’ensenyament a distància.
• A tenir accés, al començament del curs, de manera gratuïta, a la informació sobre els ensenyaments, les modalitats tutorials i criteris d’avaluació d’assignatures i el calendari de les proves.
• A ser avaluats objectivament en el seu rendiment acadèmic, obtenir revisió de la qualificació conforme a les normes i rebre la seua notificació dins dels terminis establits.
• A col·laborar en les tasques d’investigació tal com està regulat en els estatuts.
• A participar en els òrgans col·legiats de govern de la UNED a través dels seus representants.
DEURES DELS ESTUDIANTS
• Exercir la seua condició amb el màxim aprofitament i dedicació.
• Respectar les normes de disciplina acadèmica que s’establisquen.
• Cooperar amb la comunitat universitària per a l’assoliment de les finalitats de la Universitat, i la conservació i millora dels seus serveis.
• Assumir la responsabilitat que comporten els càrrecs electes.
• Utilitzar els mitjans d’informació per a conèixer les orientacions de les assignatures en què estiguen matriculats.
• Fer un correcte ús de les instal·lacions, béns i recursos del Centre Associat i de la Universitat en general.
CONEIX ELS NOSTRES SERVEIS
Informació i orientació
- Oferta d’estudis.
- Organització acadèmica i tràmits administratius de la UNED.
- Tramitació administrativa en general (admissió, matrícules, convalidacions, beques).
- Tramitació de documents per registre electrònic.
COIE (Centre d’Orientació, Informació i Ocupació)
- Orientació acadèmica i professional.
- Pla d’Acolliment a nous estudiants.
Llibreria
- Venda i distribució (presencial en la seu de València i on line) de llibres i publicacions.
- Edició de publicacions
Biblioteca
- Préstec de material bibliogràfic directe i interbibliotecari.
- Atenció bibliogràfica i de referència.
Recursos Tecnològics
- Laboratoris de Física, Química (València) i Ciències Ambientals (Gandia).
- Aula d’informàtica (València i Gandia) i de Videocoferència.
- Ordinadors disponibles per a l’ús de l’alumnat a València.
- Pàgina Web amb informació acadèmica, organitzativa, de serveis i agenda cultural, Facebook, Twitter.
Tutories presencials i telemàtiques
- Tutories presencials, campus, interseus i intercampus en CUID, CAD i en tots els graus oferits per l’actual pla d’estudis de la UNED.
- Emissions i recepció de tutories en línia per Webconfèrencia.
- Orientació sobre preparació d’assignatures, exposició dels seus continguts fonamentals, aclariment de dubtes de contingut, si escau, presentació i solució de casos pràctics.
- Proves presencials
- Realització de proves presencials en les Seus de València i Alzira.
- Assessorament per a afrontar les proves presencials.
- Assessorament i correcció de les proves d’avaluació contínua.
Extensió Universitària
- Cursos d’actualització professional i divulgació del coneixement.
- Cursos d’Estiu.
- UNED-Sènior.
Pràctiques Externes
- Convenis de pràctiques per a graus i màster.
COMPROMISOS DE QUALITAT (% COMPLIMENT)
Informació i Orientació (100%)
- Proporcionar informació acadèmica correcta i clara, respectant la confidencialitat de les dades personals. Donar la informació sol·licitada en el moment i si no està localitzable comunicar-lo en un termini màxim de set dies hàbils.
COIE (Centre d’Orientació, informació i Ocupació) (100%)
COM SOL·LICITAR INFORMACIÓ
- L’opinió dels estudiants sobre els serveis, pot expressar-se a través d’enquestes anuals de satisfacció realitzades per la Seu Central.
- Participen en la Junta Rectora, Claustre del Centre i en el Consell de Centre.
- Tenen accés directe a la Direcció del Centre per a abordar qüestions acadèmiques.
QUEIXES, SUGGERIMENTS I FELICITACIONS
- Les queixes, suggeriments i felicitacions es poden realitzar a través de la pàgina web del Centre, en la Secretaria, Biblioteca i/o Delegació d’Estudiants.
NORMATIVA REGULADORA
- Llei orgànica d’Universitats.
- Avaluació de l’activitat tutorial.
- Estatuts de la UNED.
- Document marc sobre Política de Centres Associats.
- Estatuts del Consorci del Centre Associat d’Alzira – València.
- Reglament d’Organització i funcionament del Centre.
- Reglament del professor tutor.
- Directrius de selecció de professors tutors.
- Reglament de la biblioteca de la UNED.
- Reglament de proves presencials.
- Reglament de representació d’estudiants.